Deze flagshipstore van Babor is zowel eigentijds als tijdloos

Deze flagshipstore van Babor is zowel eigentijds als tijdloos

Het Duitse cosmeticamerk Babor heeft zijn winkel in Hamburg van een nieuwe look voorzien. Het doel was om een eigentijdse, moderne winkel neer te zetten, met een tijdloze glamour. 

De winkel is ingedeeld in verschillende zones. De entree is vooral functioneel ingericht, waarbij consumenten direct in contact komen met de producten van Babor. De kleuren zwart, wit en het messing geven het geheel een strakke uitstraling.

In het tweede gedeelte ligt de focus op gezelligheid....

Het Duitse cosmeticamerk Babor heeft zijn winkel in Hamburg van een nieuwe look voorzien. Het doel was om een eigentijdse, moderne winkel neer te zetten, met een tijdloze glamour. 

De winkel is ingedeeld in verschillende zones. De entree is vooral functioneel ingericht, waarbij consumenten direct in contact komen met de producten van Babor. De kleuren zwart, wit en het messing geven het geheel een strakke uitstraling.

In het tweede gedeelte ligt de focus op gezelligheid. Dat komt onder meer door gebruik van de kleuren zwart, grijs en roze. Er is een zitje neergezet in roze velours en er zijn ruimtes ingericht voor speciale schoonheidsbehandelingen.

Het derde gedeelte van de winkel is opgesplitst in vier ruimtes voor specifieke behandelingen. 

Naast een winkel in Hamburg heeft Babor ook een filiaal in Aachen. Het merk debuteerde vorig jaar in Nederland met een flagshipstore in Amsterdam. Dit jaar staat ook nog de opening van een vestiging in München en New York op de agenda.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!