V&D brengt vanaf maandag een eigen merk e-bikes op de markt. Het is volgens het onlinewarenhuis de eerste stap naar een 'compleet nieuw V&D-assortiment'.
De e-bikes met het V&D-logo op het frame komen in verschillende modellen en kleuren. V&D zegt met de introductie ervan in te spelen op de toegenomen vraag van actieve 40-plussers waar het warenhuis zich op richt. Vooral door de coronacrisis is er veel belangstelling voor gekomen: voor reizen van en naar het werk, als alternatief voor het openbaar vervoer en voor tijdens de vakantie.
V&D ging eind 2015 failliet en maakte twee jaar geleden zijn comeback als webwinkel. "Het is voor ons en vooral voor onze klanten belangrijk dat elementen van het oude V&D daarbij ook terugkeren", zegt directeur Alexander van Slooten. Op korte termijn komen er volgens hem meer V&D-producten.
Jurgen Donkersloot 29 mei, 14:17
Cora De Boer 29 mei, 16:57
Alex De schrijver 30 mei, 02:42
Ron de Wolf 30 mei, 07:12
Rene Breuker 30 mei, 15:12
Ton Leijgraaf 30 mei, 18:17
Mieke Van der nat stikkelman 30 mei, 20:19
Lisa Boer 30 mei, 21:27
Fake Nieuws 30 mei, 21:29
Joop Stuurwold 31 mei, 07:34