V&D brengt vanaf maandag een eigen merk e-bikes op de markt. Het is volgens het onlinewarenhuis de eerste stap naar een 'compleet nieuw V&D-assortiment'.
De e-bikes met het V&D-logo op het frame komen in verschillende modellen en kleuren. V&D zegt met de introductie ervan in te spelen op de toegenomen vraag van actieve 40-plussers waar het warenhuis zich op richt. Vooral door de coronacrisis is er veel belangstelling voor gekomen: voor reizen van en naar het werk, als alternatief voor het openbaar vervoer en voor tijdens de vakantie.
V&D ging eind 2015 failliet en maakte twee jaar geleden zijn comeback als webwinkel. "Het is voor ons en vooral voor onze klanten belangrijk dat elementen van het oude V&D daarbij ook terugkeren", zegt directeur Alexander van Slooten. Op korte termijn komen er volgens hem meer V&D-producten.
Joop Stuurwold 31 mei, 09:34
Fake Nieuws 30 mei, 23:29
Lisa Boer 30 mei, 23:27
Mieke Van der nat stikkelman 30 mei, 22:19
Ton Leijgraaf 30 mei, 20:17
Rene Breuker 30 mei, 17:12
Ron de Wolf 30 mei, 09:12
Alex De schrijver 30 mei, 04:42
Cora De Boer 29 mei, 18:57
Jurgen Donkersloot 29 mei, 16:17