Negen redenen om als retailer een live chat te gebruiken

Een klantenservice op social media doet er gemiddeld tien uur over om te reageren. En een klant die een e-mail stuurt, moet gemiddeld twaalf uur wachten op een reactie. Dat kan sneller, meent het team van The Website Group. Hoe? Met een live chat.

Dit is een premium artikel

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

De voordelen van ons membership

✔ Je ontvangt alle edities van RetailTrends Magazine (zowel print als digitaal)
✔ Toegang tot alle exclusieve retailcontent van RetailTrends.nl
✔ Deel je membership met 10 collega’s die online mee kunnen lezen
✔ Neem deel aan webinars met retailexperts
✔ Korting op RetailTrends-events

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!