Kledingmerk Mr Marvis heeft deze week de deuren van zijn allereerste fysieke winkel geopend. De zaak, gevestigd aan de Oude Looiersstraat 44 in Amsterdam, heeft al net zo'n zomerse uitstraling als de korte broeken waar het merk om bekend staat.
“De opening van de flagshipstore brengt ons nog beter in contact met de Mr Marvis-community,” stelt medeoprichter Steven Vrendenbarg. De winkelopening sluit volgens hem aan op de behoefte van sommige klanten om 'alle typen shorts te passen, de meer dan vijftig kleuren te zien en de verschillende stoffen te ervaren'.
De winkelinrichting is verzorgd door bureau Standard Studio en sluit volgens het merk goed aan bij de filosofie van Mr...
Kledingmerk Mr Marvis heeft deze week de deuren van zijn allereerste fysieke winkel geopend. De zaak, gevestigd aan de Oude Looiersstraat 44 in Amsterdam, heeft al net zo'n zomerse uitstraling als de korte broeken waar het merk om bekend staat.
“De opening van de flagshipstore brengt ons nog beter in contact met de Mr Marvis-community,” stelt medeoprichter Steven Vrendenbarg. De winkelopening sluit volgens hem aan op de behoefte van sommige klanten om 'alle typen shorts te passen, de meer dan vijftig kleuren te zien en de verschillende stoffen te ervaren'.
De winkelinrichting is verzorgd door bureau Standard Studio en sluit volgens het merk goed aan bij de filosofie van Mr Marvis. Zo richt het merk zich op één categorie (broeken) en draait ook het winkeldesign om één element. Om een zomers gevoel te creëren, verbindt een verlichte buis de gehele collectie en de paskamers met elkaar. Mr Marvis heeft naar eigen zeggen gekozen voor een goed doordacht en tijdloos interieur, 'net als de tijdloze designs van de shorts en chino's'.
Mr Marvis introduceerde zijn eerste short in 2016. Sindsdien timmert het Amsterdamse merk hard aan de weg en heeft het naar eigen zeggen een sterke online aanwezigheid in eigen land gecreëerd. Inmiddels is Mr Marvis ook actief in België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.
Mr Marvis verkoopt broeken voor jongens en heren. Eerder bestond het assortiment alleen uit korte broeken, maar sinds dit jaar verkoopt het merk ook lange broeken. RetailTrends sprak eerder met mede-eigenaar David Sipkens over de plannen van het merk.