Voor een interieurmerk is het zo nu en dan van belang om de boel eens flink op te frissen. Dat dacht ook het Scandinavische merk Normann Copenhagen, dat zijn showroom in het Deense Kopenhagen eens goed onder handen nam. Het eindresultaat? Een compleet nieuwe winkel, een nieuw logo en een vernieuwd kleurenpalet voor zijn meubels.
Normann Copenhagen is gevestigd in de oude Biorama-bioscoop van de Deense hoofdstad. De grote balzaal waar zich de entree van de showroom bevindt, is het voormalige auditorium van de bios, te herkennen aan de hoge plafonds en bogen aan de zijkant.
Loop je de trap op naar de kelder, dan tref je daar een compleet andere sfeer aan. De diepblauwe muren, gouden details en honingkleurige meubels...
Voor een interieurmerk is het zo nu en dan van belang om de boel eens flink op te frissen. Dat dacht ook het Scandinavische merk Normann Copenhagen, dat zijn showroom in het Deense Kopenhagen eens goed onder handen nam. Het eindresultaat? Een compleet nieuwe winkel, een nieuw logo en een vernieuwd kleurenpalet voor zijn meubels.
Normann Copenhagen is gevestigd in de oude Biorama-bioscoop van de Deense hoofdstad. De grote balzaal waar zich de entree van de showroom bevindt, is het voormalige auditorium van de bios, te herkennen aan de hoge plafonds en bogen aan de zijkant.
Loop je de trap op naar de kelder, dan tref je daar een compleet andere sfeer aan. De diepblauwe muren, gouden details en honingkleurige meubels stralen zowel rust als energie uit. Een bijzondere combinatie.
Bij het merk staat het Deense hygge centraal, een concept dat het meest in buurt komt van wat wij in Nederland huiselijke gezelligheid noemen. De nieuwe meubellijn is dan ook - hoe toepasselijk - Hyg genoemd. Bij binnenkomst loop je zo tegen de nieuwe interieurlijn aan.