Het is inspirerend om over een retailer te lezen, maar net zo interessant is het om naar hem of haar te luisteren. Daarom trok RetailTrends zijn opnameapparatuur uit de kast en publiceren we de RetailTrends Podcast, waar we in gesprek gaan met verschillende retailers.
In deze podcast spreken we met Audrey van Ham, ceo van Christine le Duc. Deze erotiekketen heeft sinds haar aantreden in 2018 op vele vlakken een (vrouwvriendelijke) metamorfose ondergaan. Hierdoor sluiten de winkels en de webshop beter op de belevingswereld van haar klanten aan. We spreken over haar passie voor deze branche en over de kracht van het merk Christine le Duc. Van Ham legt de customer journey van de in meerderheid vrouwelijke klanten uit. Ook vertelt ze hoe Christine le Duc de Nederlanders een leuker seksleven wil geven en welke impact de lockdown heeft gehad op het aankoopgedrag van haar klanten.
Luister de podcastaflevering nu via deze link op Spotify en abonneer je direct om geen enkele aflevering te missen.
Reacties 0