'Eén op zeven bestellingen kwam niet aan tijdens lockdown'

Eén op de zeven Nederlanders kreeg een of meerdere online bestellingen niet geleverd tijdens de intelligente lockdown. Dat blijkt uit onderzoek van betaaldienstverlener ICS. 

Het gaat om de periode tussen 12 maart en 31 mei, toen het aantal online bestellingen een vlucht nam. Een deel van de bestelde producten is nooit geleverd, waarschijnlijk door de toegenomen drukte. De helft van de consumenten die zijn pakketje niet heeft ontvangen, heeft inmiddels zijn geld teruggekregen. Een op de acht verwacht geen geld meer terug te krijgen van de webshop in kwestie.

Naast drukte kampten sommige webshops, waaronder Coolblue, begin dit jaar met leveringsproblemen vanuit China.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!