Mecca-Cola vaart wel bij spotprenten

De verkoop van het Arabische Mecca-Cola stijgt wereldwijd flink. Mede dankzij de spotprentenkwestie en de oorlog in Irak, aldus de producent. “Als je Mecca-Cola drinkt, laat je zien dat je tegen Amerika bent. Daardoor wordt de frisdrank steeds populairder, aldus Cherkaoui International, de enige importeur van het merk in Nederland. In 2005 verkocht Mecca-Cola naar eigen zeggen wereldwijd 350 miljoen flessen cola.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!