Hoe Parfumado werkt aan zijn 'win-win-winsituatie'

De online parfumservice Parfumado beleeft sinds de oprichting in 2017 zijn beste tijd ooit. Niet alleen groeit het aantal abonnees harder dan ooit tevoren – mede door de coronacrisis - de voormalig RetailRookie haalde in januari ook een investering van 300 duizend euro binnen. Het geld investeert de retailer om zijn platform in Groot-Brittannië op te schalen en het kersverse zusterbedrijf Rocket Campaigns verder in de markt te zetten. 

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!