Welkom op deze op en top vrouwelijke lingerieafdeling

Welkom op deze op en top vrouwelijke lingerieafdeling

De lingerieafdeling van het NAMA-warenhuis in het Sloveense Ljubljana heeft een makeover gehad. De derde etage is volledig ondergedompeld in het roze. Het nieuwe interieur flirt met vrouwelijkheid en maakt een knipoog naar de boudoirs van vroeger. 

De ruimte is ingedeeld in twee onderdelen, van elkaar gescheiden door de lift en trap in het midden. De ene ruimte is vooral bedoeld als zitgelegenheid, terwijl voor het andere gedeelte een specifiek kleurenpalet gebruikt wordt en de verschillende kledingstukken uitgestald staan. 

De lingerieafdeling van het NAMA-warenhuis in het Sloveense Ljubljana heeft een makeover gehad. De derde etage is volledig ondergedompeld in het roze. Het nieuwe interieur flirt met vrouwelijkheid en maakt een knipoog naar de boudoirs van vroeger. 

De ruimte is ingedeeld in twee onderdelen, van elkaar gescheiden door de lift en trap in het midden. De ene ruimte is vooral bedoeld als zitgelegenheid, terwijl voor het andere gedeelte een specifiek kleurenpalet gebruikt wordt en de verschillende kledingstukken uitgestald staan. 

Tegenover de trap vind je de paskamers, die door het bijzondere behang - met gouden accenten - en roze fluweel een op en top vrouwelijke en gezellige uitstraling hebben. 

De vloer rondom de banken en kledingrekken zijn voorzien van roze tapijt in diverse vormen. De decoratieve lampen met franjes en gouden details zijn een verwijzing naar de vorm van de ogen van de vrouw. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!