Dit is het 'mekka' voor liefhebbers van modern design

Dit is het 'mekka' voor liefhebbers van modern design

Het moderne designmerk Idée had tot dusver een winkel in het Japanse Tokio en Osaka. Daar is nu een nieuwe vestiging bijgekomen in het winkelcentrum van Tokio's station. Dit 'mekka voor designliefhebbers' verkoopt meubels, lampen, servies en andere woonaccessoires. 

Idée komt uit de koker van het Japanse Muji. De nieuwe winkel heeft een oppervlakte van 166 vierkante meter. De producten zijn grotendeels ontworpen door Naoto Fukasawa, maar er is ook ruimte voor andere designers om hun items bij Idée tentoon te stellen. Daarvoor is de speciale witte galerie in het achterste gedeelte gereserveerd. 

Het moderne designmerk Idée had tot dusver een winkel in het Japanse Tokio en Osaka. Daar is nu een nieuwe vestiging bijgekomen in het winkelcentrum van Tokio's station. Dit 'mekka voor designliefhebbers' verkoopt meubels, lampen, servies en andere woonaccessoires. 

Idée komt uit de koker van het Japanse Muji. De nieuwe winkel heeft een oppervlakte van 166 vierkante meter. De producten zijn grotendeels ontworpen door Naoto Fukasawa, maar er is ook ruimte voor andere designers om hun items bij Idée tentoon te stellen. Daarvoor is de speciale witte galerie in het achterste gedeelte gereserveerd. 

De winkel is strak en overzichtelijk ingericht. Door de zwarte vitrines met glas kun je de diverse objecten gemakkelijk bekijken. De combinatie van zwart, grijs en donkerbruin hout geven het geheel bovendien een chique uitstraling. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!