Nestlé maakt werk van eten buiten de deur

Nestlé gaat meer werk maken van de verkoop van voeding en drank voor consumptie buiten de deur. Het grootste voedingsconcern ter wereld richt een aparte divisie op voor het verkoopkanaal foodservice. Daarmee wil het de groei stimuleren. Dat maakte het Zwitserse bedrijf bekend bij de presentatie van de jaarcijfers. Nestlé beweert wereldwijd al de grootste leverancier te zijn van cateraars, bioscopen en kantines, maar wil daarin dus verder groeien.

Bestuursvoorzitter Peter Brabeck: “Ook in West-Europa groeit voeding, alleen niet in de retail maar in foodservices.” De omzet van Nestlé steeg met 5 procent naar ruim 91 miljard Zwitserse frank.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!