BVA: “Narrow casting is opgeklopte hype”

Adverteerdersbond BVA wil niet mee gaan in de volgens hen “opgeklopte hype” rond narrow casting. De door Kobalt voorgestelde Joint Industree Committee (JIC) wordt volgens BVA met “teveel poeha” gepresenteerd. “We gaan ons niet zonder meer aansluiten bij elk willekeurig initiatief”, aldus BVA-mediaspecialist Bart van der Gaag.

Ook heeft de bond nog geen afspraken gemaakt met instore-organisatie Popai. Die is echter wel hoopvol om de adverteerdersorganisatie te strikken. Afgelopen week hakte de instore-organisatie de knoop door over de opzet van het grootschalige internationale bereiksonderzoek dat gaat plaats vinden, na een geslaagde Amerikaanse pilot. “De World Federation of Advertisers heeft zich aan het project verbonden, dus hebben wij goede hoop dat BVA dat in Nederland ook zal doen”, zegt Popai-directeur Bram Nauta. BVA beraadt zich nog over die beslissing.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!