Kip niet langer het meest veelzijdige stukje vlees

De reclamecampagne Kip, het meest veelzijdige stukje vlees verdwijnt in de loop van dit jaar van de buis. De consumptie van pluimvee wordt er nog maar nauwelijks mee gestimuleerd, aldus de reclamecommissie Kip Nederland. De vogelgriep heeft geen invloed gehad op het besluit. De campagne gaat overigens wel door op de radio en in de bladen. In de toekomst gaat de commissie werken met de thema’s ‘kip is gezond en lekker’, ‘kip is veilig’ en ‘kip is lekker voor op de barbecue’.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!