Bershka heeft deze week een nieuwe winkel geopend in de Kalverstraat in Amsterdam. De opvallende installatie in de etalage moet de aandacht van de passanten trekken. De installatie bestaat uit zeventig onderdelen in verschillende vormen en maten, en op verschillende hoogtes. In combinatie met de schermen en de verlichting is er sprake van een 'schokkend visueel resultaat'.
Het is de achttiende vestiging van Bershka in Nederland en de tweede in de hoofdstad. De winkel heeft een oppervlakte van ruim duizend vierkante meter. De drie productlijnen Bershka, BSK en Man zijn er terug te vinden. "Een ruime keuze aan casual, basic en sportieve kleding, jeans, accesssoires en schoenen", aldus het in 1998 opgerichte merk, dat zich vooral op jongeren richt.
Bershka heeft deze week een nieuwe winkel geopend in de Kalverstraat in Amsterdam. De opvallende installatie in de etalage moet de aandacht van de passanten trekken. De installatie bestaat uit zeventig onderdelen in verschillende vormen en maten, en op verschillende hoogtes. In combinatie met de schermen en de verlichting is er sprake van een 'schokkend visueel resultaat'.
Het is de achttiende vestiging van Bershka in Nederland en de tweede in de hoofdstad. De winkel heeft een oppervlakte van ruim duizend vierkante meter. De drie productlijnen Bershka, BSK en Man zijn er terug te vinden. "Een ruime keuze aan casual, basic en sportieve kleding, jeans, accesssoires en schoenen", aldus het in 1998 opgerichte merk, dat zich vooral op jongeren richt.
De meubels zijn speciaal voor de nieuwe winkel ontworpen. Ook de bewegwijzering, de kassa's en het accessoiregebied zijn in een nieuw jasje gestoken.