Wat de consument verwacht van social media-klantenservice

Wat de consument verwacht van social media-klantenservice

Bellen, mailen of brieven schrijven: de dagen dat consumenten op die manier contact zochten met retailers of merken zijn (bijna) voorbij. Meer dan tachtig procent van hen gebruikt tegenwoordig social media om met bedrijven in contact te komen, stelt Invespcro. Retailers doen er dus goed aan om te investeren in hun klantenservice via die kanalen. Nog niet overtuigd? Bekijk dan deze infographic. 

 

Bellen, mailen of brieven schrijven: de dagen dat consumenten op die manier contact zochten met retailers of merken zijn (bijna) voorbij. Meer dan tachtig procent van hen gebruikt tegenwoordig social media om met bedrijven in contact te komen, stelt Invespcro. Retailers doen er dus goed aan om te investeren in hun klantenservice via die kanalen. Nog niet overtuigd? Bekijk dan deze infographic. 

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!