Tokio was al uitgerust met een fonkelnieuwe Adidas-winkel, maar dat was voor het sportmerk nog niet genoeg. Onlangs werd er nog een extra verdieping aan de brandstore toegevoegd, zodat het merk 83 vierkante meter aan vloeroppervlak extra heeft - speciaal voor zijn Adidas Originals-collectie.
De extra verdieping kun je bereiken via de metalen trap die in de winkel geplaatst is en gedecoreerd is met een grafisch kunstwerk van Masakazu Kitayama. Kitayama is gespecialiseerd in typografieën, iets dat je ook duidelijk terugziet in het trappenhuis.
...
Tokio was al uitgerust met een fonkelnieuwe Adidas-winkel, maar dat was voor het sportmerk nog niet genoeg. Onlangs werd er nog een extra verdieping aan de brandstore toegevoegd, zodat het merk 83 vierkante meter aan vloeroppervlak extra heeft - speciaal voor zijn Adidas Originals-collectie.
De extra verdieping kun je bereiken via de metalen trap die in de winkel geplaatst is en gedecoreerd is met een grafisch kunstwerk van Masakazu Kitayama. Kitayama is gespecialiseerd in typografieën, iets dat je ook duidelijk terugziet in het trappenhuis.
Elk segment van de Originals-collectie heeft zijn eigen hoek. Het toevoegen van de extra ruimte maakt de Adidas-winkel de grootste van Japan.