Amazon lanceert platform voor luxe modemerken

Amazon lanceert platform voor luxe modemerken

Amazon werkt aan een eigen platform voor luxe modemerken, dat melden diverse internationale media. Op de website komen Europese en Amerikaanse modemerken in de categorieën ready-to-wear en accessoires. 

De website gaat in de Verenigde Staten in september de lucht in, vlak voor de New York Fashion Week. Het aanvankelijke plan was om het platform in het voorjaar al te lanceren, maar door de coronacrisis moest dat verschoven worden. 

Naar verluidt krijgen de modemerken op het platform zelf de controle over de vormgeving van hun webshop en de producten die ze er verkopen. Ook de uitverkoopperiode mogen ze zelf bepalen. Het bezorgen van de items kan via de service van Amazon, evenals de klantenservice. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!