Leffe moet de wereld veroveren

Het Belgische biermerk Leffe moet de wereld gaan veroveren. Nadat het biertje aan is geslagen in Groot-Brittannië, Canada en de Verenigde Staten, gaat eigenaar Inbev het ook in de rest van de wereld grootschalig promoten. “We willen van Leffe ons vierde wereldwijde merk maken”, aldus topman Brito van ’s werelds grootste bierbrouwer.

Tot nu toe promootte het alleen Stella Artois, Beck’s en Brahma over de hele wereld. “Uit interne onderzoeken is gebleken dat Leffe een enorm potentieel heeft. Daar komt bij dat er zeer hoge marges mee te behalen zijn” Inbev speelt hiermee in op de trend dat smaak en karakter belangrijker worden dan volume.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!