Advertorial: Succesfactoren voor een effectieve inzet van (inter)nationale projecten voor Workforce Management

Advertorial: Succesfactoren voor een effectieve inzet van (inter)nationale projecten voor Workforce Management

Workforce Management (WFM) bestaat uit een aantal processtappen die een retailer (of ander type organisatie) kan gebruiken om de medewerkerproductiviteit te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en de accuraatheid van de inzet van personeel te verbeteren. Onderdelen van deze processtappen zijn planning & HR administratie, budgettering & forecasting, wettelijke conformiteit, communiceren van activiteiten en auditing.

Ons doel met dit document is om de vele aspecten die wereldwijd opererende retailers in ogenschouw moeten nemen te adresseren voordat u een WFM project opstart. Wij bieden praktisch advies op de drie belangrijkste vragen waar iedere klant mee te maken krijgt bij de beslissing zo’n project op te starten:

1. Waarom doe ik dit en hoe moet ik mij hierop voorbereiden?

2. Hoe selecteer ik de juiste leverancier / partner voor mijn business?

3. Hoe zet ik de oplossing succesvol in voor mijn organisatie?

Download hier het document

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!