Zalando zet meer in op luxe

Zalando zet meer in op luxe

Zalando breidt zijn luxe- en premiumsegment verder uit. De online moderetailer heeft deze categorieën omgedoopt tot ‘Designer’ en voegt nieuwe high-end merken toe aan zijn assortiment. 

Zo heeft Zalando onder meer luxemerken als Roksanda en Marchesa toegevoegd aan de premiumcategorie, die momenteel 260 merken omvat. De webshop wil zijn aanbod aan luxeartikelen en de totaalwaarde daarvan vóór 2023 verdubbelen. 

Afgelopen weekend lanceerde het bedrijf zijn nieuwe marketingcampagne ‘Real Life Luxury’ via verschillende kanalen in Europa. In het filmpje wordt ‘gewone mensen’ in het Nederlandse Monnickendam gevraagd wat alledaagse luxe voor hen betekent.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!