Wees daar waar de klant zich bevindt: daar draait het om bij multi-channel communicatie. Social media is voor veel retailers een belangrijk communicatiemiddel, maar volgens Soprano moeten we ook de ouderwetse SMS of het nog altijd immens populaire WhatsApp niet vergeten. Juist in deze tijd sturen veel consumenten liever een berichtje, dan dat ze een medewerker aanspreken in een fysieke winkel. Voor een deel van hen maakt het niet zelfs niet uit of ze een geautomatiseerde bot of een ‘echte’ medewerker spreken. Meer feiten en cijfers over mobiele communicatie zie je in deze infographic.
Wees daar waar de klant zich bevindt: daar draait het om bij multi-channel communicatie. Social media is voor veel retailers een belangrijk communicatiemiddel, maar volgens Soprano moeten we ook de ouderwetse SMS of het nog altijd immens populaire WhatsApp niet vergeten. Juist in deze tijd sturen veel consumenten liever een berichtje, dan dat ze een medewerker aanspreken in een fysieke winkel. Voor een deel van hen maakt het niet zelfs niet uit of ze een geautomatiseerde bot of een ‘echte’ medewerker spreken. Meer feiten en cijfers over mobiele communicatie zie je in deze infographic.