De kracht van mobiele communicatie

De kracht van mobiele communicatie

Wees daar waar de klant zich bevindt: daar draait het om bij multi-channel communicatie. Social media is voor veel retailers een belangrijk communicatiemiddel, maar volgens Soprano moeten we ook de ouderwetse SMS of het nog altijd immens populaire WhatsApp niet vergeten. Juist in deze tijd sturen veel consumenten liever een berichtje, dan dat ze een medewerker aanspreken in een fysieke winkel. Voor een deel van hen maakt het niet zelfs niet uit of ze een geautomatiseerde bot of een ‘echte’ medewerker spreken. Meer feiten en cijfers over mobiele communicatie zie je in deze infographic.

 

Wees daar waar de klant zich bevindt: daar draait het om bij multi-channel communicatie. Social media is voor veel retailers een belangrijk communicatiemiddel, maar volgens Soprano moeten we ook de ouderwetse SMS of het nog altijd immens populaire WhatsApp niet vergeten. Juist in deze tijd sturen veel consumenten liever een berichtje, dan dat ze een medewerker aanspreken in een fysieke winkel. Voor een deel van hen maakt het niet zelfs niet uit of ze een geautomatiseerde bot of een ‘echte’ medewerker spreken. Meer feiten en cijfers over mobiele communicatie zie je in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!