In dit warenhuis maken stripfiguren de dienst uit

In dit warenhuis maken stripfiguren de dienst uit

Het luxe warenhuis Le Bon Marché in Parijs is de komende tijd een oase voor liefhebbers van stripfiguren. Van Belgische stripfiguren om precies te zijn. 

Onder de titel 'Il était une fois la Belgique' ('Er was eens in België') wekt de Belgische acteur en filmmaker Stéphane De Groodt de stripfiguren tot leven. Denk aan onder anderen de Smurfen, Marsipulami, Robbedoes, Lucky Luke en Gaston. Die hebben onder meer bezit genomen van de iconische trap. Op diverse plaatsen in het warenhuis duiken de stripfiguren op, als poppetjes, op schilderijen en in boekvorm. 

Het luxe warenhuis Le Bon Marché in Parijs is de komende tijd een oase voor liefhebbers van stripfiguren. Van Belgische stripfiguren om precies te zijn. 

Onder de titel 'Il était une fois la Belgique' ('Er was eens in België') wekt de Belgische acteur en filmmaker Stéphane De Groodt de stripfiguren tot leven. Denk aan onder anderen de Smurfen, Marsipulami, Robbedoes, Lucky Luke en Gaston. Die hebben onder meer bezit genomen van de iconische trap. Op diverse plaatsen in het warenhuis duiken de stripfiguren op, als poppetjes, op schilderijen en in boekvorm. 

Er zijn ook allerlei Belgische lekkernijen als chocolade en koekjes te koop. De modeafdelingen hebben daarnaast een Belgisch tintje gekregen. Zo zijn er op de vrouwenafdeling pop-ups van onder anderen Essentiel en Delfaux, en is er op de mannenafdeling ruimte vrijgemaakt voor kleding van merken als Antwrp, Bellerose, Arte, La Patate en skateboards van The Skateroom. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!