Bol.com stopt met compensatie kwijtgeraakte zending

Bol.com stopt met compensatie kwijtgeraakte zending

Webwinkel bol.com stopt per 1 november met de compensatie van zoekgeraakte zendingen. Het betreft zendingen die door partners (en particuliere verkopers) zelf worden gedaan. 

Het aantal partners dat hun producten via bol.com verkoopt, is de afgelopen tijd flink gestegen. Daarom is het voor het platform niet meer mogelijk de compensatie in de huidige vorm stand te houden. 

Het stoppen van de compensatie geldt alleen voor verzendingen die door partners zelf gedaan worden. Alle pakketjes die kwijtraken via de logistieke dienst van bol.com zelf vallen hier niet onder. Daarnaast valt de compensatie alleen weg voor zoekgeraakte (heen)zendingen. Op verloren retouren zijn de oude voorwaarden nog van kracht.

Reacties 1


Hugo Vis 30 sep, 21:17

Dus die vage "partners" van Bol.com die Ali Baba handel doorverkopen krijgen nu het deksel op de neus? Nu nog het Thuiswinkel Waarborg logo van uw website halen beste Bol.com! Wel het Thuiswinkel logo voeren en vervolgens het overgrote deel van de verkopen er niet onder laten vallen lijkt een beetje op "HALF ZWANGER ZIJN" Werk aan de winkel voor Radar!

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!