Modern, elegant en eigentijds. Dat geldt volgens C&A voor de vernieuwde flagshipstore aan de Gerbergasse in het centrum van Zürich. C&A zit daar al sinds 1969.
De winkel in de Zwitserse stad heeft een oppervlakte van 2500 vierkante meter, verdeeld over zes etages. Volgens C&A kunnen klanten er een 'overzichtelijke en stressloze verkoopervaring verwachten'. Onder meer planten en wanddecoraties van echt mos moeten voor een aangename sfeer zorgen. Ook de verlichting is compleet vernieuwd. Op de eerste verdieping hangt een grote foto van de oprichters Clemens & August Brenninkmeijer, die C&A in 1841 begonnen. C&A zegt duurzaamheid hoog in het vaandel te hebben staan. Met de leus Wear the Change verwijst de keten daarnaar.
Modern, elegant en eigentijds. Dat geldt volgens C&A voor de vernieuwde flagshipstore aan de Gerbergasse in het centrum van Zürich. C&A zit daar al sinds 1969.
De winkel in de Zwitserse stad heeft een oppervlakte van 2500 vierkante meter, verdeeld over zes etages. Volgens C&A kunnen klanten er een 'overzichtelijke en stressloze verkoopervaring verwachten'. Onder meer planten en wanddecoraties van echt mos moeten voor een aangename sfeer zorgen. Ook de verlichting is compleet vernieuwd. Op de eerste verdieping hangt een grote foto van de oprichters Clemens & August Brenninkmeijer, die C&A in 1841 begonnen. C&A zegt duurzaamheid hoog in het vaandel te hebben staan. Met de leus Wear the Change verwijst de keten daarnaar.
De winkel beschikt ook over een zogenoemde design studio. Klanten kunnen daar hun pas gekochte T-shirt of jeans personaliseren. Dat gebeurt met een lasermachine. In de pashokjes kan via een druk op de knop contact worden gelegd met een verkoopmedewerker.