Versatel heeft De Kuip meer dan uitverkocht

Versatel heeft tot nu toe 60.000 abonnees voor de live-uitzendingen van het eredivisievoetbal op internet. Dat zijn meer mensen dan in het grootste stadion van Nederland, de Rotterdamse Kuip, passen, maar ruim minder dan de 100.000 waar het bedrijf op had ingezet aan het begin van de competitie. Internettelevisie is voor Versatel mede daarom nog lang geen goudmijn. Het deed namelijk grote investeringen voor internettelevisie. Naast 170 miljoen euro voor nieuwe apparatuur, betaalde het ook 91,5 miljoen euro om drie seizoenen lang eredivisievoetbal op internet te mogen uitzenden.

Het bedrijf hoopt meer klanten binnen te halen door ook ‘gewone’ televisiezenders aan het aanbod toe te voegen, naast het voetbal. Het hoopt hiermee KPN, dat gelijksoortige plannen heeft, voor te zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!