Dit zijn de klantbehoeften ten tijde van de coronacrisis

Dit zijn de klantbehoeften ten tijde van de coronacrisis

De coronacrisis heeft de manier van winkelen en de shopbehoeften van klanten flink veranderd. Gelukkig zijn klanten niet te beroerd om retailers te vertellen wat hun wensen zijn. Uit onderzoek van Selligent blijkt dat 76 procent van de ondervraagden de coronamaatregelen duidelijk gecommuniceerd wil hebben in de winkels. 64 procent heeft bovendien behoefte aan mobiele en contactloze pick-uppoints. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in deze infographic.

 

De coronacrisis heeft de manier van winkelen en de shopbehoeften van klanten flink veranderd. Gelukkig zijn klanten niet te beroerd om retailers te vertellen wat hun wensen zijn. Uit onderzoek van Selligent blijkt dat 76 procent van de ondervraagden de coronamaatregelen duidelijk gecommuniceerd wil hebben in de winkels. 64 procent heeft bovendien behoefte aan mobiele en contactloze pick-uppoints. Bekijk alle uitkomsten van het onderzoek in deze infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!