Webwinkels vragen klanten cadeautjes tijdig te bestellen

Webwinkels beginnen deze dinsdag een campagne waarin ze klanten oproepen om de cadeautjes voor de feestdagen tijdig te bestellen. Zo willen ze de drukte spreiden en voorkomen dat artikelen te laat arriveren.

Volgens belangenorganisatie Thuiswinkel.org verwachten webwinkels mede door de coronamaatregelen een flinke omzetstijging. Sommige webshops rekenen zelfs op een verdubbeling ten opzichte van vorig jaar.

De grootste drukte wordt net voor Sinterklaas verwacht, op Black Friday (27 november) en Cyber Monday (30 november). Deze dagen zijn overgewaaid uit de Verenigde Staten en worden met het jaar populairder.

Reacties 2


ikke weet het 27 okt, 16:15

Ga gewoon naar de winkel, dan weet je wat je koopt, je ziet het direct, je kunt het gelijk meenemen, je hoeft niet te wachten op en hoe laat de bezorger al dan niet komt.
Je steunt de lokale ondernemer en misschien nog wel belangrijker, je gegevens zijn veilig, want je hoeft verder niks op te geven.

Dit is 1 van de grote verdien modellen van de grote webshops, je zoek en andere gegevens doorverkopen aan andere bedrijven.

STEUN DE LOKALE ONDERNEMERS


Paulien Oude Veldhuis 27 okt, 19:22

Helemaal mee eens, de winkels liggen vol met mooie feestgeschenken, alle maatregelen om corona proof te winkelen zijn aanwezig, bel de lokale ondernemer, zij willen ook wel bezorgen of na sluitingstijd tijd maken om 1 op 1 te shoppen. De gevolgen van steeds meer online bestellen, een winkelgebied welke er in de toekomst saai en somber uitziet zonder mooie etalages en sfeervolle winkels.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!