Deze brandstore van Mr. Saturday is zowel industrieel als huiselijk

Deze brandstore van Mr. Saturday is zowel industrieel als huiselijk

De plannen om een aantal overzeese pop-upstores te openen, vielen door de coronacrisis in het water. Dus focuste het Amerikaanse luxemerk Mr. Saturday zich op binnenlands succes, met een gloednieuwe brandstore in de stad Toronto.

De winkel beslaat twee verdiepingen, zo’n 308 vierkante meter, van een kantoorgebouw aan Queen Street West in de Amerikaanse stad. Daarmee heeft Mr. Saturday onder meer de merken Aesop, Shinola en Fred Perry als nabije buren. 

Voor het interieur van deze brandstore werd de oorspronkelijke winkel grotendeels gestript, waardoor witgekalkte muren, een betonnen vloer en een opengewerkt plafond zichtbaar zijn geworden. De winkel is ingericht met enkele designmeubels en heeft meerdere loungeruimtes, waar ook boeken en...

De plannen om een aantal overzeese pop-upstores te openen, vielen door de coronacrisis in het water. Dus focuste het Amerikaanse luxemerk Mr. Saturday zich op binnenlands succes, met een gloednieuwe brandstore in de stad Toronto.

De winkel beslaat twee verdiepingen, zo’n 308 vierkante meter, van een kantoorgebouw aan Queen Street West in de Amerikaanse stad. Daarmee heeft Mr. Saturday onder meer de merken Aesop, Shinola en Fred Perry als nabije buren. 

Voor het interieur van deze brandstore werd de oorspronkelijke winkel grotendeels gestript, waardoor witgekalkte muren, een betonnen vloer en een opengewerkt plafond zichtbaar zijn geworden. De winkel is ingericht met enkele designmeubels en heeft meerdere loungeruimtes, waar ook boeken en tijdschriften liggen. 

Op de bovenste verdieping vind je de kledingcollectie van Mr. Saturday. Een nagemaakte zeecontainer herbergt de paskamers en er is een knus kantoortje ingericht. De brandstore is alleen op afspraak te bezoeken. Mr. Saturday is opgericht in 2017 in Toronto, door Joey Gollish. Het merk verkoopt luxe herenkleding; voor een jasje van het merk tel je al gauw 795 dollar neer.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!