Online reviews in Nederland: feiten en cijfers

Online reviews in Nederland: feiten en cijfers

Een deel van de Nederlandse consumenten (22 procent) leest vaker online reviews dan vóór de coronacrisis, blijkt uit onderzoek van Capterra. Omdat de mogelijkheden om fysieke winkels te bezoeken beperkter zijn, zijn consumenten meer aangewezen op online informatie. Meer feiten en cijfers over het belang van online reviews in Nederland zie je in onderstaande infographic.

 

Een deel van de Nederlandse consumenten (22 procent) leest vaker online reviews dan vóór de coronacrisis, blijkt uit onderzoek van Capterra. Omdat de mogelijkheden om fysieke winkels te bezoeken beperkter zijn, zijn consumenten meer aangewezen op online informatie. Meer feiten en cijfers over het belang van online reviews in Nederland zie je in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!