Online reviews in Nederland: feiten en cijfers

Een deel van de Nederlandse consumenten (22 procent) leest vaker online reviews dan vóór de coronacrisis, blijkt uit onderzoek van Capterra. Omdat de mogelijkheden om fysieke winkels te bezoeken beperkter zijn, zijn consumenten meer aangewezen op online informatie. Meer feiten en cijfers over het belang van online reviews in Nederland zie je in onderstaande infographic.

 

Een deel van de Nederlandse consumenten (22 procent) leest vaker online reviews dan vóór de coronacrisis, blijkt uit onderzoek van Capterra. Omdat de mogelijkheden om fysieke winkels te bezoeken beperkter zijn, zijn consumenten meer aangewezen op online informatie. Meer feiten en cijfers over het belang van online reviews in Nederland zie je in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Word member van RetailTrends

€ 10,- voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;
✅ het RetailTrends-magazine (print + online);
✅ korting op RetailTrends-events.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!