105 jaar oud en toch hip: Moscot in Amsterdam

105 jaar oud en toch hip: Moscot in Amsterdam

Wat hebben Johnny Depp, Ryan Gosling, John Lennon, Andy Warhol en Buddy Holly met elkaar gemeen? Ze zijn of waren allemaal fan van het brillenmerk Moscot. Inmiddels 105 jaar oud en toch hip. Sinds kort heeft het Amerikaanse merk een winkel in De 9 Straatjes, in de Amsterdamse grachtengordel.

Dat Moscot trots is op zijn historie wordt duidelijk door de talloze foto's die op de muren prijken. Ook staan er allerlei objecten uit de familiearchieven. De in New York gemaakte tinnen plafondplaten en de op maat gemaakte verlichting brengen volgens Moscot het 'downtown-gevoel' naar de Nederlandse hoofdstad.

De winkel op Berenstraat 40 is de vijftiende van Moscot wereldwijd....

Wat hebben Johnny Depp, Ryan Gosling, John Lennon, Andy Warhol en Buddy Holly met elkaar gemeen? Ze zijn of waren allemaal fan van het brillenmerk Moscot. Inmiddels 105 jaar oud en toch hip. Sinds kort heeft het Amerikaanse merk een winkel in De 9 Straatjes, in de Amsterdamse grachtengordel.

Dat Moscot trots is op zijn historie wordt duidelijk door de talloze foto's die op de muren prijken. Ook staan er allerlei objecten uit de familiearchieven. De in New York gemaakte tinnen plafondplaten en de op maat gemaakte verlichting brengen volgens Moscot het 'downtown-gevoel' naar de Nederlandse hoofdstad.

De winkel op Berenstraat 40 is de vijftiende van Moscot wereldwijd. Behalve in New York zit het merk onder meer in Los Angeles, Londen, Milaan, Rome, Seoel en Tokio.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!