Zo gebruik je WhatsApp in je contact met klanten

Zo gebruik je WhatsApp in je contact met klanten

Het gebruik van WhatsApp in de communicatie met klanten wordt steeds normaler. Hoe haal je het maximale uit dit kanaal? Deze infographic van Headway Capital biedt een aantal nuttige tips en voorbeelden.

Het gebruik van WhatsApp in de communicatie met klanten wordt steeds normaler. Hoe haal je het maximale uit dit kanaal? Deze infographic van Headway Capital biedt een aantal nuttige tips en voorbeelden.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!