Het luxemerk Dior heeft deze winter een aparte wintersportcollectie ontworpen. Dior zou Dior niet zijn als ze die collectie niet in diverse, speciaal ontworpen pop-upstores aan het grote publiek willen tonen. Een van die tijdelijke winkels staat in de New Yorkse wijk Soho.
De pop-upstore is van top tot teen bekleed met led-schermen waar afwisselende kleurpatronen op zichtbaar zijn. De kleurpatronen zijn niet totaal willekeurig gekozen, maar refereren naar de tinten van het poollicht, waarop de collectie geïnspireerd is.
Het luxemerk Dior heeft deze winter een aparte wintersportcollectie ontworpen. Dior zou Dior niet zijn als ze die collectie niet in diverse, speciaal ontworpen pop-upstores aan het grote publiek willen tonen. Een van die tijdelijke winkels staat in de New Yorkse wijk Soho.
De pop-upstore is van top tot teen bekleed met led-schermen waar afwisselende kleurpatronen op zichtbaar zijn. De kleurpatronen zijn niet totaal willekeurig gekozen, maar refereren naar de tinten van het poollicht, waarop de collectie geïnspireerd is.
De collectie wordt getoond op schappen van geborsteld metaal. De achterwand van de winkel is ingericht met de wintersportaccessories van het merk, zoals een snowboard en ski's. Het tijdelijke filiaal van Dior is tot en met 3 januari geopend.