H&M start merk op basis van lidmaatschap

H&M start merk op basis van lidmaatschap

H&M Group lanceert een nieuw merk - Singular Society - dat alleen toegankelijk is op basis van lidmaatschap. Het merk verkoopt kleding en woonaccessoires. 

Binnen het lidmaatschap worden de producten aangeboden als een service, en niet als een inkomstenbron voor het merk, stelt moederbedrijf H&M Group. De producten van Singular Society worden aan de leden aangeboden voor de maakprijs. 

Voor nu biedt het merk woonaccessoires en kleding, maar het is de bedoeling om het assortiment later verder uit te breiden en zo aan de wensen van de leden te voldoen. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!