Cibdol wil 'net als Rituals' een winkel in elke grote Europese stad

Het CBD-merk Cibdol ziet ruimte voor een brandstore in elke belangrijke stad in Europa, 'net als Rituals'. In Nederland denkt het merk - naast hun brandstore in Amsterdam - aan filialen in Rotterdam, Den Haag en Utrecht. Dat vertelt Boy Ramsahai, mede-eigenaar van het merk, aan RetailTrends.

De winkel in de Negen Straatjes in onze hoofdstad is pas enkele weken open. Het winkelgebied sluit naar eigen zeggen 'perfect aan bij het concept van Cibdol'. "Nederlanders én toeristen bezoeken deze winkelstraten. Vaak zijn het mensen die in de regelmaat net wat meer te besteden hebben. Cibdol past daar goed tussen."

Naast een winkel in elke grote Nederlandse stad, denkt Ramsahai ook aan vestigingen over de grens. "Ik vind dat je dromen en een visie moet hebben. Na Nederland willen we naar Duitsland voor een winkel in Berlijn en München."

Cibdol is van oorsprong een Zwitsers merk. In zijn winkels haalt het die identiteit ook naar voren. "Bij klanten staat Zwitserland gelijk aan puurheid en status. Ongeacht waar je bent, die herkomst trekt altijd mensen aan die voor kwaliteit willen gaan." Lees op RetailTrends meer over de plannen van Cibdol en hoe het merk vecht tegen het imago van CBD-olie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!