Hoe een Zwitsers sportmerk het aanpakt in New York

Wie weet er meer van de ideale hardloopschoen dan de hardloper zelf? Dat moet ook professioneel atleet Olivier Bernhard gedacht hebben toen hij tien jaar geleden zijn eigen merk voor hardloopschoenen oprichtte: On. Het merk heeft inmiddels tien kantoren wereldwijd en is actief in vijftig landen. Op de valreep van 2020 komt daar nog een nieuwe mijlpaal bij: een flagshipstore in New York. 

Dit is een premium artikel

Maak kennis met RetailTrends!
Download hier kosteloos een uniek overzicht van RetailTrends, boordevol achtergrondverhalen, interviews en analyses.

Wil je onbeperkt lezen op ons platform en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends in retail?
Log in of word member van RetailTrends en krijg toegang tot alle premium content. 

Reacties

Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Log in of maak gratis een account aan.

Lees ook

Alle artikelen

Meest gelezen


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!