Oil & Vinegar “in tweede fase”

De succesvolle keten Oil & Vinegar is beland in de tweede fase van zijn ontwikkeling. Dat stellen oprichter John Bloch en Nederlands directeur Peter Duyndam. Oil & Vinegar moet nu een scherper profiel krijgen, en de operationele zaken moeten worden verbeterd. Binnen vier jaar is de keten in bijzonder hoog tempo gegroeid. In 2002 waren er vier vestigingen in Nederland, nu zijn dat er bijna honderd in dertien landen.

Dat ging echter niet vlekkeloos. Binnen de organisatie waren, mede vanwege de razendsnelle groei en de daarbij horende logistieke problemen, spanningen ontstaan. Daardoor zijn enkele franchisenemers genoodzaakt te stoppen. Maar die problemen zijn nu achter de rug volgens Blom en Duyndam. De internationale ontwikkeling is nu losgekoppeld van de Nederlandse formule, zodat het bedrijf zich volgens de twee volledig kan richten op de eigen ontwikkeling en begeleiding.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!