Hier verkoopt Louis Vuitton alle kleuren van de regenboog

Hier verkoopt Louis Vuitton alle kleuren van de regenboog

Louis Vuitton staat nog altijd het meest bekend om zijn donkerbruine koffers en tassen, bedrukt met het iconische LV-logo. Maar het merk richt zich daarnaast steeds meer op jeugdcultuur en de bijbehorende modetrends. Zo ook in deze nieuwe pop-upstore in thuisstad Parijs. 

De tijdelijke winkel is gevestigd vlak bij de rivier de Seine in de Franse hoofdstad en staat in het teken van ‘Louis Vuitton: Walk in the Park’, de naam waarin het modehuis de maand januari heeft omgedoopt. Naast de pop-upstore maken ook verschillende fysieke en digitale evenementen deel uit van de thema-maand.

De persoonlijkheid en speelse stijl van Louis Vuittons creative director Virgil Abloh is duidelijk terug te zien in het interieur van de...

Louis Vuitton staat nog altijd het meest bekend om zijn donkerbruine koffers en tassen, bedrukt met het iconische LV-logo. Maar het merk richt zich daarnaast steeds meer op jeugdcultuur en de bijbehorende modetrends. Zo ook in deze nieuwe pop-upstore in thuisstad Parijs. 

De tijdelijke winkel is gevestigd vlak bij de rivier de Seine in de Franse hoofdstad en staat in het teken van ‘Louis Vuitton: Walk in the Park’, de naam waarin het modehuis de maand januari heeft omgedoopt. Naast de pop-upstore maken ook verschillende fysieke en digitale evenementen deel uit van de thema-maand.

De persoonlijkheid en speelse stijl van Louis Vuittons creative director Virgil Abloh is duidelijk terug te zien in het interieur van de winkel. Als je de pop-upstore in één woord moest omschrijven, zou dat zonder twijfel ‘kleurrijk’ zijn. Door de licht gebogen lijnen langs de muren en op het plafond doet het interieur nog meer denken aan een regenboog. Dat is geen toeval, maar een verwijzing naar Ablohs debuut bij het modehuis in de lente/zomer van 2019.

In de winkel staan de meest kleurrijke en iconische sneakers, sieraden en zonnebrillen ontworpen door Abloh centraal. Ook zijn er voor sneakerfans exclusieve exemplaren van de ‘LV Trainer Upcycling’ verkrijgbaar, in vijf verschillende kleuren. De pop-upstore is tot en met 31 januari geopend. 



Beeld: Louis Vuitton / Michael Baumgarten

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!