Deze cadeauwinkel houdt van uitpakken

Deze cadeauwinkel houdt van uitpakken

Less is more? Nee, daar houden ze niet zo van bij cadeauwinkel KKeC. Zoals de Amerikaanse architect Robert Venturi ooit zei: less is a bore. Oftewel: minder is vervelend. KKeC, voluit Kunst, Kaarten en Cadeaus, pakt dan ook flink uit in de winkel in Mall of the Netherlands in Leidschendam.

Net als in de eerste winkel aan de Rotterdamse Koopgoot tekende het ontwerpbureau Zoetmulder voor het interieur. "Het concept combineert het brede aanbod cadeauproducten met een heldere winkelbeleving." De bekende vijfhoekige KKeC-vormen keren door de hele zaak van tweehonderd vierkante meter terug. Er is gekozen voor een speels kleurenpalet op een neutrale basis van wit en hout. De gevel is gebaseerd op de vijfhoekige vorm: een uitnodigende rode poort van gevouwen staal en roze glas.

Less is more? Nee, daar houden ze niet zo van bij cadeauwinkel KKeC. Zoals de Amerikaanse architect Robert Venturi ooit zei: less is a bore. Oftewel: minder is vervelend. KKeC, voluit Kunst, Kaarten en Cadeaus, pakt dan ook flink uit in de winkel in Mall of the Netherlands in Leidschendam.

Net als in de eerste winkel aan de Rotterdamse Koopgoot tekende het ontwerpbureau Zoetmulder voor het interieur. "Het concept combineert het brede aanbod cadeauproducten met een heldere winkelbeleving." De bekende vijfhoekige KKeC-vormen keren door de hele zaak van tweehonderd vierkante meter terug. Er is gekozen voor een speels kleurenpalet op een neutrale basis van wit en hout. De gevel is gebaseerd op de vijfhoekige vorm: een uitnodigende rode poort van gevouwen staal en roze glas.

De winkel heeft dezelfde sfeer als die in Rotterdam, maar bevat nieuwe elementen. Zo is op de wand achter de kassa een ander display aangebracht; een compositie van diamantvormen waarin de nieuwste producten kunnen worden uitgelicht. Ook de bestelbalie is herontworpen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!