Thuiswerkers kiezen voor IKEA, Coolblue en bol.com

Thuiswerkers kopen producten voor hun thuiswerkplek vooral bij IKEA, bol.com en Coolblue. Dat blijkt uit de Thuiswerk Monitor, een grootschalige meting van Multiscope onder drieduizend Nederlanders in loondienst.

Ruim twee op de vijf thuiswerkers (44 procent) kocht inmiddels kantoorproducten. Ze gaven er gemiddeld 359 euro aan uit. Volgens Multiscope komt dat neer op bijna vierhonderd miljoen euro voor heel Nederland. Het gaat vooral om computeraccessoires en meubilair.

Voor bureaus en bureaustoelen gingen thuiswerkers vooral naar IKEA. Laptopstandaarden en computers werden vooral online aangeschaft, vaak bij bol.com en Coolblue.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!