“Alleen folderen met écht goede aanbiedingen"

“Reguliere winkels moeten alleen folders verspreiden als ze écht aantrekkelijke aanbiedingen bevatten.” Anders kon het wel eens tegen ze gaan werken, vindt Jeroen Korving van internetvergelijker www.vergelijk.nl. “Veel mensen laten de reclamefolder al voor wat hij is als ze een prijsverschil van twee tientjes ontdekken, ze bestellen het product dan online.”

“Winkels met laagsteprijsgarantie vragen erom dat consumenten prijzen vergelijken. Maar enkele van die winkels sluiten internetwinkels daarbij uit”, aldus Korving. “Dat is raar, mensen kopen nu eenmaal via internet. Offline winkels zouden daar eigenlijk gewoon de concurrentie mee aan moeten gaan.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!