Wibra heeft al vijfduizend winkelafspraken

Wibra heeft al vijfduizend winkelafspraken

Ook Wibra maakt vanaf woensdag gebruik van de mogelijkheid om klanten op afspraak te ontvangen. In een paar dagen tijd hebben vijfduizend mensen zich aangemeld, zegt een woordvoerder tegen RetailNews.

Consumenten kunnen sinds afgelopen donderdag een afspraak maken voor bezoek aan een Wibra-filiaal. De discounter is blij verrast met de hoeveelheid aanmeldingen tot dusver en spreekt van een ‘overweldigend aantal mensen’. “We worden gemist”, aldus de woordvoerder.

Na de gedwongen sluiting in december zette Wibra eerder al een webshop op poten. Klanten kunnen zowel producten thuis laten bezorgen als ophalen via click & collect.

De meeste non-foodwinkels zijn sinds half december gesloten. Vanaf woensdag mogen zij weer maximaal twee klanten per tien minuten op afspraak ontvangen. Onder meer Action, HEMA en Blokker lieten ook al weten hiervan gebruik te maken. Andere grote ketens, zoals IKEA en de Bijenkorf, zien er geen brood in.

Bericht voor consumenten: u kunt hier geen afspraak maken, u moet daarvoor op de website van Wibra zijn.
 

Reacties 23


Dorothe Zweers 11 apr, 21:51

Idd het lukt mij ook niet om de afspraak te maken.


Valerie Boom 8 apr, 01:58

Zo moeilijk om een online afspraak te maken bij Wibra pffff


Rob Monesterie 27 mrt, 13:00

Wibra laat toch eens een goeie software man op je z.g click en collect programma los.
Ik kom niet tot ophaal bestelling, hopeloos.


mar helden 23 mrt, 12:52

hoe kan ik mijn afspraak wijzigen


batoul dirani 19 mrt, 22:26

ik vind het leuk


marjobreibach Noel-Breibach 9 mrt, 17:14

Hoe kan ik een afspraak maken Graag een reactie


Sylvia van Eden 5 mrt, 21:25

10 minuten winkelen is toch niet te doen ik wacht wel tot alles weer normaal open gaat!


Helen Almahmoud 5 mrt, 11:53

Apeldoorn


Hugo de Boer 4 mrt, 13:33

Grappig al die mensen die denken dat Wibra hier hun vragen gaat beantwoorden. Als je een vraag hebt die specifiek aan Wibra gericht is, is het handiger om op de website van de winkel te kijken (en daar zie je ook je meteen je antwoord)


Shakuntela Kowlesar 4 mrt, 13:24

Ik kom niet uit hoe ik een afspraak moet maken


Leni Teunissen 4 mrt, 10:07

Hoe kan ik een afspraak maken,


Joke Brussee 3 mrt, 20:45

Hoe kan ik een afspraak maken


Bertine Haak 3 mrt, 18:17

Hoe maak ik een afspraak?


Frieda Van den berg 3 mrt, 17:42

Hoe maak ik een afspraak


Jeroen Volkerink 2 mrt, 20:28

Hallo Arjen Zijlstra
Gelukkig is er een gratis landelijke oplossing via Winkeliers.nl. Als steun voor Retail Nederland. Met inmiddels support van 8 steden in Nederland.


Bert Gosenshuis 2 mrt, 12:58

Succes Bas.


Bas Duijsens 2 mrt, 11:27

Geweldig !!


Desire J 2 mrt, 09:21

Eindelijk! Ik heb al weken niet kunnen breien omdat de bollen wol niet te koop waren in de webshop!!! Alleen Dasty verkopen, foei. Wol van Wibra is de allerbeste!! Saskia 4life!


chantal fennema 2 mrt, 03:01

Hoe lang mag je in de winkel zijn en je nog iets terug brengen


Ikram zemmouri 2 mrt, 01:57

Hoe kan de afspraak maken ik heb geen idee


Mario Koster 1 mrt, 20:58

Hoe kan ik een afspraak maken voor woensdag 9:15 9:30


Hugo de Boer 1 mrt, 20:03

Arjen, je hoeft niet persé een website te hebben. Je kunt als kleine winkelier ook telefonisch je afspraken en dan bijvoorbeeld per email bevestigen. Zolang je bij controle achteraf maar kunt aantonen dat er 4 uur tussen afspraak en bezoek zit is er niets aan de hand. En dat aantonen kun je dus met de bevestigingsmail (moment van versturen vs. het tijdstip voor de afspraak).


Arjen Zijlstra 1 mrt, 15:59

Het zou mooi zijn als er vanuit de overheid een programma (website) komt waar kleine ondernemers gratis gebruik van kunnen maken om slots/afspraken te bespreken.
Want momenteel moet iedereen zelf maar een oplossing zoeken en betaald men continue om het wiel opnieuw uit te vinden.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!