Mall of the Netherlands legt meer merken vast

Westfield Mall of the Netherlands heeft meer merken vastgelegd. Onder meer juwelier Pandora en kledingmerk G-Star komen naar het grootste overdekte winkelcentrum van het land in Leidschendam.

The Entourage Group opent drie horecaconcepten in het Eet Theater: Caffeine Bar, Toni Loco (pizza's) en The Butcher (burgers). Ook Van Bol & Feste komt daar met Italiaans gebak en hartige gerechten. Het home-segment wordt na recente aankondigingen van H&M Home, Goossens en Rivièra Maison uitgebreid met De Rebellenclub, dat ook een platform biedt aan jonge meubel- en interieurontwerpers.

Ook beautysalon Puur & Passie komt naar de Mall. Op het gebied van lifestyle, mode en accessoires zijn Score, Garcia Kids, Coool!, Omar Munie, Kyldo en gifstore Ninamo gecontracteerd.

De grand opening staat nog steeds gepland op 18 maart. Of die dan daadwerkelijk kan plaatsvinden, hangt af van de persconferentie die premier Mark Rutte komende maandag houdt. Zogenoemde niet-essentiële winkels mogen op dit moment alleen open voor click & collect en voor winkelen op afspraak, al maken diverse grote ketens van dat laatste geen gebruik.

Reacties 5


J.M.D.J.O. Djoegan 5 mrt, 16:54

Gezellig om te winkelen maar waar blijft de sportschool.J


Daphne Leiden 5 mrt, 21:42

Ze kunnen er naartoe halen wat ze willen maar mij zul je er niet zien in die ongezellige boel


P. Ysbrandy 6 mrt, 02:14

Waar blijft de OVERDEKTE stalling voor tweewielers?? Zoveelste verzoek.....


P. Ysbrandy 6 mrt, 02:18

& waarom moeten alle opschriften vd winkels zonodig in het Engels!?
Wat een onzin!


Sedar Moussaten 6 mrt, 09:58

Ik ben er vorig jaar een x geweest op een zondag en toen kon je al moeilijk wegrijden met de auto. Stond een half uur vast, als ze dat niet veranderen wordt het bij de totale opening helemaal een ramp en zal het voor veel mensen bij één bezoek blijven.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!