Klachten over Kijkshop.nl: producten niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Klachten over Kijkshop.nl: producten niet geleverd, klantenservice onbereikbaar

Klanten klagen de laatste weken massaal over Kijkshop.nl. Op sites als Klacht.nl en Trustpilot staan vele tientallen klachten over producten die niet worden geleverd. Ook zeggen klanten dat ze al lange tijd op hun geld wachten.

Het is niet bekend wat er aan de hand is bij de webshop. Eigenaar Konrad van den Bosch zegt nog geen toelichting te kunnen geven. De klantenservice is telefonisch niet te bereiken. Er staat een bandje op: "Gesloten door omstandigheden." Wie een mailtje stuurt, krijgt meteen een berichtje terug met dezelfde mededeling.

Op dit moment kunnen geen producten meer worden gekocht. De artikelen kunnen weliswaar in het winkelmandje worden gestopt, maar er kan geen betaalmethode worden gekozen.

Bij de Consumentenbond zijn weinig klachten over Kijkshop binnengekomen. In het Klachtenkompas van de bond staan 38 klachten over de laatste twaalf maanden. De laatste weken neemt het aantal klachten wel iets toe. Budbee, een van de logistieke partners, zegt recent nog pakketten te hebben bezorgd voor Kijkshop. "Zonder noemenswaardige problemen", zegt general manager Jørgen Höppener.

Kijkshop, met op het hoogtepunt ruim honderd winkels, ging begin 2018 failliet. Sinds eind 2019 is Kijkshop terug als onlineplatform, de laatste maanden werden steeds meer productcategorieën toegevoegd. Eigenaar Konrad van den Bosch is ook de man achter DirectSale, een internetgroothandel die in 2001 is opgericht en die sinds 2016 een webshop heeft die voor iedereen toegankelijk is. Ook over die webshop wordt door klanten geklaagd.

 

 

 

Reacties 5


John Eeves 8 mrt, 14:28

Dat krijg je met al die webshops die zelf geen voorraad hebben maar gewoon een doorgeefluik zijn


Olaf Busch 9 mrt, 17:25

Wist niet dat Kijkshop nog bestond na alle enthousiaste (of hoogdravende) plannen om er een platform van te maken.


Guus Spacér 9 mrt, 19:56

Treurig nieuws lees ik.
Kijkshop is een waardevolle keten voor de neerlandse consument die op vertrouwen gebouwd is.
Mijn steun hebben ze in deze moeilijke periode !


Maarten Vermeulen 10 mrt, 23:53

Ik ben inderdaad voor 250 euro opgelicht door deze club.. helaas krijg ik mijn geld niet terug... En het product zal wel nooit aankomen..


jeroen vermeer 17 mrt, 01:07

ze zijn gewoon failliet alleen geven ze niet toe om nog even de laatste klanten die betaald hebben uit te melken na 14 dagen is de koek op en is je geld weg ook in3 hun betaal partner die krijgt het lastig ik hoor de advocaten al gniffelen want mensen die via in3 hebben betaald en binnen 14 dagen na aankoop hebben gemailt met annuleren die krijgen hun 1e termijn terug want die is nog in bezit van in3 en dit moeten ze terug geven.Zo niet rechtbank maar dan tegen IN3 want kijshop staat daar buiten plus ze claimen een 2500 euro verzekering te hebben dus laat maar dokken dan.

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!