Sinds corona kopen klanten steeds meer online. Wat bekent dit voor je fysieke winkelnetwerk? Op 11 mei deelt RetailSonar, cases, tips & tricks voor een succesvolle omnichannel locatiestrategie.

De enorme opmars van online blijft niet zonder gevolgen voor het fysieke kanaal.

Wil jij weten welke rol fysieke locaties spelen in het winkelnetwerk van de toekomst? Dan mag je dit webinar over de impact van online echt niet missen! 

Op 11 mei brengt RetailSonar – marktleider in data-driven locatiestrategie - je een boeiende mix van theorie, analyses en inspirerende cases. 

Je krijgt een antwoord op strategische vragen als:

  • Hoe is het koopgedrag door corona veranderd?
  • Wat heeft dit voor impact op de omzet van fysieke winkels?
  • Hoe verandert de rol van de stenen winkel?
  • Waarom is convenience nog belangrijker geworden?
  • Wat is het halo-effect en waarom is dit zo belangrijk binnen omnichannel retail?
  • Hoe becijfer je de wisselwerking tussen online & offline?
  • Wat is het unieke voordeel van fysieke retailers t.o.v. pure online players?
  • Waarom openen online webwinkels als Coolblue en Amazon júist nu stenen winkels?
  • Hoe zorg ik voor maximaal klantbehoud tijdens digitale 'stormen' zoals corona?
  • Hoe weet ik of het verstandig is om mijn retailnetwerk te verkleinen?
  • Hoe sluit ik winkels zonder klanten te verliezen?

Dit webinar is uitermate geschikt voor managers van retailorganisaties of dienstverleners met meerdere vestigingen.

Inschrijven is kosteloos. Retailers ontvangen de opname en presentatie na afloop.

Meld je hier gratis aan voor dit webinar