In deze winkel ontwerp je je eigen Freitag-tas

In deze winkel ontwerp je je eigen Freitag-tas

Freitag heeft een nieuwe winkel geopend in de wijk Silom in Bangkok waar klanten de laatste hand aan hun eigen tas kunnen leggen. Het is de tweede winkel van de Duitse tassenfabrikant in de Thaise hoofdstad en de derde van het land.

De winkel van het duurzame tassenmerk is honderd vierkante meter groot en verdeeld in twee zones: de verkoopruimte en de ‘Sweat-Yourself Shop’, waar doe-het-zelvers de laatste hand kunnen leggen aan hun eigen net gekochte item. De tassen en accessoires van Freitag worden gemaakt van gebruikt vrachtwagenzeil.

Voor het interieur en de inrichting is er samengewerkt met het lokale architectenbureau Supermachine Studio. Door de voorraad tot het plafond uit...

Freitag heeft een nieuwe winkel geopend in de wijk Silom in Bangkok waar klanten de laatste hand aan hun eigen tas kunnen leggen. Het is de tweede winkel van de Duitse tassenfabrikant in de Thaise hoofdstad en de derde van het land.

De winkel van het duurzame tassenmerk is honderd vierkante meter groot en verdeeld in twee zones: de verkoopruimte en de ‘Sweat-Yourself Shop’, waar doe-het-zelvers de laatste hand kunnen leggen aan hun eigen net gekochte item. De tassen en accessoires van Freitag worden gemaakt van gebruikt vrachtwagenzeil.

Voor het interieur en de inrichting is er samengewerkt met het lokale architectenbureau Supermachine Studio. Door de voorraad tot het plafond uit te stallen en door de plaatsing van twee grote spiegels is er in de winkel veel zicht op de gehele collectie.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!