RetailRookie Naduvi haalt 8,5 miljoen euro op

De Nederlandse online interieuroutlet Naduvi heeft bij internationale investeerders nieuw groeikapitaal opgehaald. Het gaat bij elkaar om tien miljoen dollar, omgerekend zo’n 8,5 miljoen euro.

De investeringsronde werd geleid door Begin Capital uit Londen. Andere participanten in de ronde zijn het Spaanse All Iron Ventures en FJ LABS uit New York. Ook Slingshot Ventures, dat al participeerde in Naduvi, brengt opnieuw geld in.

Naduvi, dat in september vorig jaar behoorde tot de tien RetailRookies, vierde in maart zijn éénjarig bestaan. Het bedrijf groeit naar eigen zeggen met dubbele cijfers op maandbasis. De startup is sinds vorige maand ook actief in Duitsland. Naduvi wil de komende tijd uitbreiden naar meer Europese landem.

Naduvi verkoopt restvoorraden van woon- en interieurmerken. Doordat dagelijks nieuwe producten en merken worden toegevoegd op het platform blijven klanten volgens oprichter Itai Gross regelmatig de website bezoeken. Bijna een kwart van Naduvi’s klanten doet herhaalaankopen binnen de eerste maanden. “We zien dat dit model werkt”, zegt Gross. “Daarom gaan we nog meer investeren in het vergroten van het assortiment, uitbreiden van ons team, het doorontwikkelen van onze technologie en internationale expansie.”

RetailTrends sprak vorig jaar uitgebreid met Itai Gross. Lees het verhaal hier.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!