My Jewellery betreedt Duitse markt

Sieradenmerk My Jewellery breidt online uit naar Duitsland. De webshop gaat 28 mei live. Daarmee komt 'een langgekoesterde droom uit', aldus eigenaresse Sharon Hilgers. 

Naast een onlineplatform staat ook het openen van fysieke winkels in Duitsland op de planning. "Ondanks de moeilijke periode voor de retail de afgelopen tijd, blijven wij als merk geloven in de kracht van de winkelstraat", zegt Hilgers. "We weten zeker dat onze klanten weer meer gaan shoppen zodra het kan en willen daarom met ons concept uiteindelijk ook aanwezig zijn over de grens."

My Jewellery begon zo'n tien jaar geleden met een winkel in Den Bosch. Inmiddels heeft het sieradenmerk vijftien vestigingen verspreid over Nederland en zo'n 300 man in dienst. Hilgers vertelt op 1 juli tijdens Stores That Wow meer over het fysieke winkelconcept van het merk. Kaartjes koop je hier.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!