Wat ooit begon als bloemenzaak aan de Amsterdamse Overtoom is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal interieurmerk met meer dan zeshonderd winkels wereldwijd. En uiteraard is ook Rivièra Maison te spotten in de Westfield Mall of the Netherlands. Volgens de retailer worden producten in deze winkel 2.0 ‘op een bijzondere wijze’ uitgelicht, kunnen klanten er advies op maat krijgen en producten laten personaliseren.
In de duizend vierkante meter grote winkel komen de diverse stijlen – luxe en stoer tot klassiek en tijdloos – uitgebreid aan bod en worden volgens de retailer unieke en handgemaakte producten verkocht.
Het nieuwe concept in The Mall past volgens ceo Henk Teunissen in de retailervaring van...
Wat ooit begon als bloemenzaak aan de Amsterdamse Overtoom is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal interieurmerk met meer dan zeshonderd winkels wereldwijd. En uiteraard is ook Rivièra Maison te spotten in de Westfield Mall of the Netherlands. Volgens de retailer worden producten in deze winkel 2.0 ‘op een bijzondere wijze’ uitgelicht, kunnen klanten er advies op maat krijgen en producten laten personaliseren.
In de duizend vierkante meter grote winkel komen de diverse stijlen – luxe en stoer tot klassiek en tijdloos – uitgebreid aan bod en worden volgens de retailer unieke en handgemaakte producten verkocht.
Het nieuwe concept in The Mall past volgens ceo Henk Teunissen in de retailervaring van het ‘nieuwe shoppen’. Naast een plek waar klanten advies op maat kunnen krijgen is er ook een ‘Gifting Station’ en bar.
Tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow zal Nico Tijsen, creative director bij Rivièra Maison aanwezig zijn en spreken over zijn visie op een goed storedesign.