Zo ziet de Rivièra Maison 2.0 er vanbinnen uit 

Zo ziet de Rivièra Maison 2.0 er vanbinnen uit 

Wat ooit begon als bloemenzaak aan de Amsterdamse Overtoom is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal interieurmerk met meer dan zeshonderd winkels wereldwijd. En uiteraard is ook Rivièra Maison te spotten in de Westfield Mall of the Netherlands. Volgens de retailer worden producten in deze winkel 2.0 ‘op een bijzondere wijze’ uitgelicht, kunnen klanten er advies op maat krijgen en producten laten personaliseren. 

In de duizend vierkante meter grote winkel komen de diverse stijlen – luxe en stoer tot klassiek en tijdloos – uitgebreid aan bod en worden volgens de retailer unieke en handgemaakte producten verkocht.

Het nieuwe concept in The Mall past volgens ceo Henk Teunissen in de retailervaring van...

Wat ooit begon als bloemenzaak aan de Amsterdamse Overtoom is inmiddels uitgegroeid tot een internationaal interieurmerk met meer dan zeshonderd winkels wereldwijd. En uiteraard is ook Rivièra Maison te spotten in de Westfield Mall of the Netherlands. Volgens de retailer worden producten in deze winkel 2.0 ‘op een bijzondere wijze’ uitgelicht, kunnen klanten er advies op maat krijgen en producten laten personaliseren. 

In de duizend vierkante meter grote winkel komen de diverse stijlen – luxe en stoer tot klassiek en tijdloos – uitgebreid aan bod en worden volgens de retailer unieke en handgemaakte producten verkocht.

Het nieuwe concept in The Mall past volgens ceo Henk Teunissen in de retailervaring van het ‘nieuwe shoppen’. Naast een plek waar klanten advies op maat kunnen krijgen is er ook een ‘Gifting Station’ en bar. 

Tijdens het RetailTrends-event Stores That Wow zal Nico Tijsen, creative director bij Rivièra Maison aanwezig zijn en spreken over zijn visie op een goed storedesign. 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!